Om PS Contact

OM PS CONTACT


LÆR OS OG VORES SPÆNDENDE VIRKSOMHED AT KENDE


 

PS Contact er en alsidig og anderledes privat servicevirksomhed, der supplerer og styrker kommunen i arbejdet med at servicere borgere.

 

PS Contact blev etableret i august 2005 af den nuværende ejer og administrerende direktør, Pia Saaby Sørensen. PS Contact opererer hovedsageligt i Vestsjælland, med hovedkontor i Gislinge, nær Holbæk.

 

Vi hjælper bl.a. under servicelovens paragraffer som f.eks. §52,3,2, §76,2,3, §85, §98, §103 og §107. Vi løser også opgaver under lov om aktiv beskæftigelsesindsats herunder mentorfunktioner. Målet er at løse alle opgaver, der kan opstå i forbindelse med kommunens borgere.

 

Arbejdet er tilrettelagt efter borgerens behov for at gøre borgeren i stand til at klare sig selv bedst muligt. Vi er fleksible og tager udgangspunkt i at få skemaet til at passe til borgeren – og ikke omvendt.

 

Alt under serviceloven. Med 24 timers service, tilkaldevagt og en gennemsnitlig ATA-tid på 90 %.

PS Contact løser alle opgaver under serviceloven ud fra en fleksibel og faglig tilgang.

PS Contact har 24 timers service med tilkaldevagt og telefonrådgivning med et snævert team. Derfor har borgeren så vidt muligt kendskab til personerne i den anden ende af linjen.

PS Contact er det faglige og fleksible alternativ for kommunen, når det handler om krævende borgere, der ønsker at bo i eget hjem i stedet for et opholdssted.

 

Når din kommune vælger at bruge PS Contact, kan du regne med, at vi fungerer som en respektfuld og tryg tovholder. Vi hjælper borgeren med at klare mest muligt på egen hånd og udvikle nødvendige kompetencer i eget miljø. Erfaringer viser, at netop hjælp i eget miljø kan give gode resultater. Og det har din kommune flere muligheder for at tilbyde, når du samarbejder med PS Contact.

 

Kontakt os allerede i dag for at starte et samarbejde


OM PS CONTACTS MEDARBEJDERE

 

PS Contact har en bred vifte af dedicerede og kvalificerede medarbejdere, som hver og en er med til at gøre PS Contact til specialister og eksperter inden for vores område.

 

Vores dygtige medarbejdere har uddannelse og baggrund inden for blandt andet: 

Psykologi, social-og sundhedshjælpere/ assistenter, socialpædagoger, plejere, håndværkere, miljøterapeutisk og læreruddannede. 

 

Yderligere har vi kompetente ledere og en adminstrativ gruppe som holder virksomheden i drift i det daglige

 

Lær mere om vores fulde tilbudsportal her

OM PS CONTACTS LEDELSE OG SPECIALISTER 

Mød vores fantastiske leder / specialteam her

PIA SAABY SØRENSEN


Administrende direktør og ejer af PS Contact

 

Pia er PS Contacts oprindelige stifter og har været med hele vejen fra starten i august 2005, hvor PS Contact var at finde på en lille matrik i Hørve, til den nuværende virksomhed i Gislinge.


Pia har haft en finger med i spillet i hver eneste udvidelse af PS Contact, om det så var købet af 2 yderligere autismecentre i Svinninge eller opstart af vores nyeste bosted FRISA.


Pia er uddannet inden for rehabilitering af erhvervet hjerneskade, tværfaglig neuropædagogik samt forretning, ledelse og økonomi.

 






    

Mail: pia@pscontact.dk          Telefon: 2212 5514

   

LEO HANSEN


Daglig leder, Ungehusene, Børn og Unge samt Støtte/Kontakt gruppen

 

Leo har været hos PS Contact siden marts 2012 og været en del af ledergruppen siden november 2012.


Leo har i sin karriere altid arbejdet med mennesker, med øje for bl.a.. børne-/ældreområdet, aktivitetsforløb, samt leder af bofællesskaber, hvor psykiatrien og social udsatte altid har være den røde tråd.

Leo er uddannet inden for SOSU-området og har desuden en 3-årig tværfaglig uddannelse i narrativ og systemisk terapi og metode. Leo mener, at det er ud fra folks ressourcer og anerkendende tilgang, at mennesker skal udvikle sig. 

 

        

Mail: leo@pscontact.dk         Telefon: 4236 6590

   

HENRIK JENSEN


Daglig leder, Beskyttet Beskæftigelse

 

Henrik har siden august 2012 været ansat i PS Contact, Henriks ansvarområder er både ansvar for ledelsen af service og vedligeholdelse af alle PS Contacts matrikler, samt daglig leder på Øvejens Beskæftigelse.


Han arbejder med, at arbejdsdagen på Øvejen er meningsfyldt og relevant for borgerne, og at de bliver en del af et arbejdsfællesskab og herved evner at bruge sine ressourcer fuldt ud. 

Henrik blev uddannet tømrer i 1988 og har i mange år arbejdet på flere både store og små byggeprojekter.





 


 

Mail: henrik@pscontact.dk       Telefon: 2896 5514   

MICHAEL MØLGAARD


Daglig leder, Botilbud Saaby, Katrinedal

 

Michael startede hos PC Contact 01.08.2020 som daglig leder på Katrinedal. Michael har gennem hele sin karriere arbejdet med mennesker og deres udvikling.

Han er uddannet pædagog med fokus på social og specialområdet, tidligere VISO specialist og har en master i projektledelse og procesforbedring samt kurser i MI, mentalisering, neuroaffektiv tilgang og øre-akupunktør.


Michaels pædagogiske værdier tager afsæt i tanken om at alle, trods vanskeligheder, kan få det liv de ser som meningsfuldt. Michael er tålmodig, fagligt dygtig og har hele sin karriere arbejdet med mennesker og deres udvikling, det er blandt andet derfor at Michael er den helt rigtige leder til Katrinedal.


Mail: mm@pscontact.dk         Telefon: 350 4806 

LOUISE SJØRSLEV


Driftschef

 

Louise blev en del af PS Contacts ledergruppe i april 2016, hvor hun startede som HR-chef til hendes nuværende stilling som driftschef.


Louise kommer fra en lang karriere inden for serviceområdet, blandt andet som leder af ældreområdet hos Glostrup Kommune og Tilsynskonsulent hos Holbæk Kommune.


Louise er en dygtig leder, som forstår at få det bedste ud af sit personale.







        

Mail: louise@pscontact.dk        Telefon: 2927 5514

   

JULIA REMIREZ


Daglig leder, Autismecenteret Saaby

 

Julia startede oprindeligt hos PS Contact 1.9.2013 som mentor i vores Udekørende team, men var et naturligt valg til leder på Autismecentrene på grund af hendes loyale, rolige og medmenneskelige personlighed.


Julia vægter respekt, troværdighed og anerkendelse som kernesten i samarbejde med medarbejdere samt borgere. Julia’s smilende og positive væsen, blandet med hendes strukturede og organiserede lederstil, gør hende til den perfekte leder til netop Autismecenteret Saaby. Julia har foruden sin tid i Udekørende, mange års erfaring inden for socialpsykiatrien. Hun er uddannet SOSU hjælper, assistent og social pædagog, samt kursus i diabetes og medicin.

        

Mail: julia@pscontact.dk         Telefon: 2485 0033

   

MICHAEL VOGTMANN


Daglig leder, Botilbud FRISA

 

Michael har været en del af PS Contact siden 2017, hvor han oprindeligt startede som medarbejder på Botilbuddet Saaby, Michael rykkede med da Frisa blev startede op som pædagogisk medarbejder.

Michaels rolige, loyale og positive kvaliteter medvirkede at han naturligt overtog stillingen som leder på Botilbud FRISA. Det er især Michaels respekt og tilgang til mennesker, borgere samt personale, der gør ham til en god leder, hans tro på at alle har noget at byde på og at alle har en plads at udfylde. Michael har uddannelse inden for systemisk og narrativ terapi og medbringer erfaring fra arbejde med psykisk syge. Michael er i gang med en uddannelse som psykoterapeut. 






 

        

Mail: michael.v@pscontact.dk         Telefon: 4236 0499